CENIK SERVISNIH STORITEV

DIAGNOSTIKA

OSNOVNA

15
  • Minimalno testiranje in ugotavljanje napak na izdelkih ali neupravičena reklamacija

PREDNOSTNA

30
  • Prednostni pregled opreme – minimalno testiranje in ugotavljanje napak na izdelkih (SBD-same business day)

SERVIS HARDWARE

Pri izvajalcu

LAŽJE

10+ ura dela
  • menjava rama, diska, wireless kartice, napajlnik

SREDNJE

30+ ura dela
  • zamenjava komponent, cpu, hladilnik, menjava tipkovnice pri prenosniku, nastavitev routerja

TEŽJE

60+ ura dela
  • menjava komponent v serverju, restavriranje podatkov

Na lokaciji

LAŽJE

20+ ura dela + potni stroški
  • menjava rama, diska, wireless kartice, napajlnik

SREDNJE

45+ ura dela + potni stroški
  • zamenjava komponent, cpu, hladilnik, menjava tipkovnice pri prenosniku, nastavitev routerja

TEŽJE

70+ ura dela + potni stroški
  • menjava komponent v serverju, restavriranje podatkov

SERVIS SOFTWARE

Pri izvajalcu

LAŽJE

10
  • nastavitev pošte, iskanje datotek (brez obnovitve), namestitev Adobe, Java, 7-zip itd.

SREDNJE

25
  • namestitev legalne programske opreme, namestitev OS (brez nastavitev)

TEŽJE

50+ ura dela
  • namestitev serverja in zahtevnejših sistemov

Na lokaciji

LAŽJE

20+ potni stroški
  • nastavitev pošte, iskanje datotek (brez obnovitve), namestitev Adobe, Java, 7-zip itd.

SREDNJE

40+ potni stroški
  • namestitev legalne programske opreme, namestitev OS (brez nastavitev)

TEŽJE

80+ ura dela + potni stroški
  • namestitev serverja in zahtevnejših sistemov

CENA URE

V DELOVNEM ČASU

37 €

URA

OD 6:00 DO 8:00 IN OD 16:00 DO 22:00

50 €

URA

OD 22:00 DO 6:00

80 €

URA

SOBOTA, NEDELJA IN PRAZNIKI

100 €

URA

KILOMETRINA

KRANJ IN OKOLICA

10 €

FIKSEN ZNESEK

LJUBLJANA

30 €

FIKSEN ZNESEK

JESENICE

28 €

FIKSEN ZNESEK

OSTALO

0,60 €

KM

  • Vse cene so navedene brez DDV

  • V primeru reklamacije izdelka vas, za potrebe ohranjanja dobrih odnosov in neustvarjanja zamer, slabe volje ali podobnih situacij, prosimo, da s seboj prinesete:

    • GARANCIJSKI LIST – pravilno izpolnjen (podatki o lastniku in aparatu…, 18. člen ZVPot.)
    • DOBAVNICO/RAČUN dokument, ki izkazuje istovetnost blaga s serijsko št. (če jo izdelek ima)
    • PRIPRAVITE OPIS NAPAKE – čimbolj podroben opis napake (opisi a’ la:”Meni nič ne dela!”, “Še včeraj je bilo vse ok!” nam ne koristijo. Pri nas VSE dela in je VSE ok)
    • USTREZNO/ORIGINALNO EMBALAŽO – antistatična, originalna,…

    Pred zamenjavo blaga si pridržujemo pravico predhodnega testiranja v času za garancijska popravila, v skladu z 20. členom ZVPot. V primeru neupravičene reklamacije Vam bomo zaračunali stroške pregleda opreme.

    Hvala za razumevanje,