Splošni pogoji poslovanja
1. Splošno
Naslednji splošni pogoji veljajo za vse dobave, ponudbe in storitve podjetja Bilban d.o.o., Poslovna cona A10, 4208 Šenčur z matično številko: 5314453. Sklicevanje strank (kupcev) na lastne standarde ali prodajne pogoje se zato ne upošteva. Splošni pogoji poslovanja so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. V kolikor iz spodaj opisanih pogojev pravice potrošnika niso razumljive ali vidne, veljajo določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Informacije iz 1. odstavka 43.b člena ZVPot so sestavni del pogodbe in se ne spreminjajo. Vsi dokumenti, predračuni, pogodbe in računi so napisani v slovenskem jeziku, razen v primeru, ko kupec izrazi željo, da je dokument napisan v tujem jeziku oziroma pri mednarodnem sodelovanju.
2. Ponudba in sklenitev pogodbe
Naš izbor ponujenih izdelkov ni zavezujoč. Naročilo stranke je ponudba za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Zgolj potrditev prejema naročila še ne pomeni sprejema ponudbe. Prodajna pogodba šteje za sklenjeno, ko je s strani Bilban d.o.o potrjen sprejem naročila, ali z dostavo blaga in potrditvijo odpreme. Pogodba bo hranjena v arhivu Bilban d.o.o.in je možna na vpogled v zgodovini naročil stranke.
2.a Najemna pogodba
Najemojemalec imenuje odgovorno in kontaktno osebo za opremo, ki je predmet pogodbe. Kontaktne podatke Bilban d.o.o. vpiše v pogodbo. V primeru, da je potrebno dodatno usposabljanje oseb, ki bodo opremo uporabljale, se le to izvede na stroške najemojemalca po veljavnem ceniku Bilban d.o.o.. Bilban d.o.o. si pridržuje pravico zaračunati najemojemalcu vse stroške, ki bi nastali zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja z opremo, ki je predmet pogodbe. Pogodbeni stranki sta soglasni, da najemojemalec nima pravice pridržati opremo ali jo seliti na drugo lokacijo, ali jo dati v najem, brez dogovora z Bilban d.o.o.. Prav tako najemojemalec opreme ne sme uporabiti za poplačilo morebitnih terjatev do najemodajalca (v primeru zapadlih ali ne-zapadlih terjatev iz naslova pogodbe ali kateregakoli drugega medsebojnega razmerja). Pogodbeni stranki za medsebojna razmerja tako izrecno izključujeta pridržano pravico najemojemalca iz 261. člena Obligacijskega zakonika.
2. b Vzdrževalna pogodba
Stranka imenuje odgovorno in kontaktno osebo za opremo, ki je predmet pogodbe. Kontaktne podatke Bilban d.o.o. vpiše v pogodbo. V primeru, da je potrebno dodatno usposabljanje oseb, ki bodo opremo uporabljale, se le to izvede na stroške najemojemalca po veljavnem ceniku Bilban d.o.o.. Bilban d.o.o. si pridržuje pravico zaračunati najemojemalcu vse stroške, ki bi nastali zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja z opremo, ki je predmet pogodbe.
3. Pravica do odstopa od pogodbe skladno s 43.č členom ZVPOT za nakupe prek naše spletne trgovine za fizične osebe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe je dolžan kupec blago nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v tridesetih dneh po poslanem pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Vračilo je možno samo za nepoškodovano in nepokvarjeno blago. Potrošnik mora vrniti tudi vse dodatke ter dokumente, ki so bili dobavljeni skupaj z blagom.Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga samo v obsegu, kot je to nujno za ugotovitev dejanskega stanja izdelka in kot je to običajno v prodajalnah. Ti pogoji veljajo samo za nakupe fizičnih oseb..
4. Cene
Vse navedene cene so v evrih, vsebujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila in ob osebnem prevzemu na naslovu podjetja. Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba na spletni strani ažurira in spreminja pogosto in hitro. Embalažni materiali postanejo last kupca. Stroški poštnine in pakiranja bremenijo kupca, če ni dogovorjeno drugače.
4.a Cena pri najemni pogodbi
V ceni najema opreme je zajet strošek, skladen s sklenjeno najemno pogodbo. V ceni izpisa / uporabe so zajeti stroški:
- servisni posegi kot posledica uporabe opreme
- potni stroški
- rezervni deli in potrošni material, potreben za zagotavljanje nemotenega delovanja opreme
Bilban d.o.o. ima pravico zavrniti dobavo potrošnega ali servisnega materiala, če ugotovi da ni v sorazmerju z narejenim številom izpisov ali uporabo opreme.
V ceni najema NISO zajeti stroški:
- odprave napak na opremi kot posledica nepravilnega in malomarnega ravnanja z opremo (npr. uporaba napačnega papirja, mehanske poškodbe,…)
- odprava napak kot posledica višje sile (npr. kraja, potres, udar strele, poplava,…)
- odprave škode nastale pri nestrokovni selitvi opreme
- strošek sistemskih nastavitev in sistemskih razširitev (npr. dodatne namestitve gonilnikov, nastavitve zaradi menjave routerjev, operaterja,…). Nastavitve lahko opravi Bilban d.o.o. ob predhodnem naročilu in se zaračuna po veljavnem ceniku.
- strošek papirja in sponk
- strošek izgube podatkov, povezanih z delovanjem opreme niso odgovornost Bilban d.o.o.
Dogovorjene cene v najemni pogodbi so neto cene v €, h katerim se prišteva zakonsko predpisani davek na dodano vrednost. Mesečna najemnina ter cene izpisov se vsako koledarsko leto s 1. januarjem za dobo 1 (enega) leta povišajo v skladu z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin v monetarni uniji EU (HICP EU), upoštevajoč usklajene indekse življenjskih potrebščin, kot jih je objavil Eurostat (ali katerakoli inštitucija, ki ga nadomešča). Prva takšna uskladitev se izvede 1. januarja v letu po podpisu pogodbe, upoštevajoč navedeni letni indeks rasti inflacije v Evropski Uniji, ki primerja indeks inflacije z decembra preteklega leta v primerjavi z indeksom inflacije z decembra predpreteklega leta (v nadaljevanju: “Indeksacija”). Najemodajalec je upravičen izvesti poračun najemnine od 1. 1. v letu naprej, tudi če indeksacijo izvede kasneje v letu. Če navedenega indeksa HICP EU ne bi več objavljali, velja kot dogovorjen tisti indeks, ki nasledi navedeni indeks HICP EU ali najbolj podoben indeks.
Porabljen potrošni material (prazne tonerje in polne posode odpadnega tonerja) najemojemalec lahko vrne najemodajalcu. Le ta poskrbi za ekološko uničenje. V kolikor najemojemalec porabljenega potrošnega materiala ne vrne najemodajalcu, je sam dolžan poskrbeti za ekološko uničenje (morebitne kazni zaradi nepravilnega ravnanja nosi najemojemalec).
Z namenom obračuna izpisov, skeniranja in oskrbovanja naprave s potrošnim materialom, stranka/najemojemalec dovoljuje samodejno posredovanje informacij o delovanju opreme Bilban d.o.o. (števcev, ter stanja potrošnega materiala; za aparate kjer je to mogoče) s programsko opremo.
V kolikor najemojemalec ne dovoljuje samodejnega posredovanja informacij (ali oprema tega ne omogoča), se najemojemalec obvezuje, da bo najpozneje do 25. v mesecu obvestil Bilban d.o.o. o stanju števcev preko portala http://stevci.bilban-resitve.si:8000/BilbanStevci/, ali po elektronski pošti na naslov info@bilban.si. Če Bilban d.o.o. obvestila o stanju števcev ne prejme v dogovorjenem roku, si pridržuje pravico zaračunati število izpisov (odtisov) po podatkih iz prejšnjih mesecev (pavšal) oziroma iz ustreznega »Servisnega naloga«, ki je bil izstavljen 1 (en) mesec ± 1 (en) teden od zadnjega obračunskega dne. V naslednjem mesecu se v tem primeru izvrši poračun po dejanskem stanju.
4.b Cena pri vzdrževalni pogodbi
V ceni vzdrževanja opreme je zajet strošek, skladen s sklenjeno vzdrževalno pogodbo. V ceni izpisa / uporabe so zajeti stroški:
- servisni posegi kot posledica uporabe opreme
- potni stroški
- rezervni deli in potrošni material, potreben za zagotavljanje nemotenega delovanja opreme
Bilban d.o.o. ima pravico zavrniti dobavo potrošnega ali servisnega materiala, če ugotovi da ni v sorazmerju z narejenim številom izpisov ali uporabo opreme.
V ceni vzdrževanja NISO zajeti stroški:
- odprave napak na opremi kot posledica nepravilnega in malomarnega ravnanja z opremo (npr. uporaba napačnega papirja, mehanske poškodbe,…)
- odprava napak kot posledica višje sile (npr. kraja, potres, udar strele, poplava,…)
- odprave škode nastale pri nestrokovni selitvi opreme
- strošek sistemskih nastavitev in sistemskih razširitev (npr. dodatne namestitve gonilnikov, nastavitve zaradi menjave routerjev, operaterja,…). Nastavitve lahko opravi Bilban d.o.o. ob predhodnem naročilu in se zaračuna po veljavnem ceniku.
- strošek papirja in sponk
- strošek izgube podatkov, povezanih z delovanjem opreme niso odgovornost Bilban d.o.o.
Dogovorjene cene v vzdrževalni pogodbi so neto cene v €, h katerim se prišteva zakonsko predpisani davek na dodano vrednost. Cene izpisov se vsako koledarsko leto s 1. januarjem za dobo 1 (enega) leta povišajo v skladu z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin v monetarni uniji EU (HICP EU), upoštevajoč usklajene indekse življenjskih potrebščin, kot jih je objavil Eurostat (ali katerakoli inštitucija, ki ga nadomešča). Prva takšna uskladitev se izvede 1. januarja v letu po podpisu pogodbe, upoštevajoč navedeni letni indeks rasti inflacije v Evropski Uniji, ki primerja indeks inflacije z decembra preteklega leta v primerjavi z indeksom inflacije z decembra predpreteklega leta (v nadaljevanju: “Indeksacija”). Najemodajalec je upravičen izvesti poračun izpisov od 1. 1. v letu naprej, tudi če indeksacijo izvede kasneje v letu. Če navedenega indeksa HICP EU ne bi več objavljali, velja kot dogovorjen tisti indeks, ki nasledi navedeni indeks HICP EU ali najbolj podoben indeks.
Porabljen potrošni material (prazne tonerje in polne posode odpadnega tonerja) najemojemalec lahko vrne najemodajalcu. Le ta poskrbi za ekološko uničenje. V kolikor najemojemalec porabljenega potrošnega materiala ne vrne najemodajalcu, je sam dolžan poskrbeti za ekološko uničenje (morebitne kazni zaradi nepravilnega ravnanja nosi najemojemalec).
Z namenom obračuna izpisov, skeniranja in oskrbovanja opreme s potrošnim materialom, stranka/najemojemalec dovoljuje samodejno posredovanje informacij o delovanju opreme Bilban d.o.o. (števcev, ter stanja potrošnega materiala; za aparate kjer je to mogoče) s programsko opremo.
V kolikor najemojemalec ne dovoljuje samodejnega posredovanja informacij (ali oprema tega ne omogoča), se najemojemalec obvezuje, da bo najpozneje do 25. v mesecu obvestil Bilban d.o.o. o stanju števcev preko portala http://stevci.bilban-resitve.si:8000/BilbanStevci/, ali po elektronski pošti na naslov info@bilban.si. Če Bilban d.o.o. obvestila o stanju števcev ne prejme v dogovorjenem roku, si pridržuje pravico zaračunati število izpisov (odtisov) po podatkih iz prejšnjih mesecev (pavšal) oziroma iz ustreznega »Servisnega naloga«, ki je bil izstavljen 1 (en) mesec ± 1 (en) teden od zadnjega obračunskega dne. V naslednjem mesecu se v tem primeru izvrši poračun po dejanskem stanju.
5. Druge določbe
Stranka/najemojemalec je dolžan zagotoviti primeren prostor za postavitev opreme. V kolikor zaradi neustreznega rokovanja oziroma nepravilne uporabe s strani stranke/najemojemalca, njegovega osebja ali sicer za njega delujoče osebe pride do poškodovanja opreme, mora stranka/najemojemalec popravilo plačati posebej.
Storitve, ki jih na željo stranke/najemojemalca Bilban d.o.o. opravi izven delovnega časa, se obračunajo po veljavnem ceniku Bilban d.o.o. Na željo stranke/najemojemalca, je Bilban d.o.o. proti plačilu pripravljen izvršiti tehnično storitev izven delovnega časa, kar mora stranka/najemojemalec najaviti najmanj 5 (pet) delovnih dni v naprej.
Stranka/najemojemalec mora Bilban d.o.o. pisno sporočiti namero selitve opreme, ki je predmet pogodbe. Bilban d.o.o. proti plačilu zagotovi potrebne tehnično-varnostne pogoje za selitev. Morebitna škoda, ki bi nastala med selitvijo, s to pogodbo ni krita, razen v primeru, da transport vrši Bilban d.o.o.
Stranka/najemojemalec za izvajanje obveznosti po pogodbi in za izvajanje storitev naročenih izven pogodbeno dogovorjenih obveznosti, dovoljuje Bilban d.o.o. dostop do opreme, ki je predmet pogodbe, kadarkoli med delovnim časom.
Stranka/najemojemalec se obvezuje, da bo uporabljala samo tiste medije (na primer papir, prosojne folije, ovojnice, kuverte …), ki jih priporoča Bilban d.o.o.. V kolikor bo stranka/najemojemalec uporabljala druge medije, in predhodno ni prejela odobritve s strani najemodajalca, si le-ta pridržuje pravico, da odpove to pogodbo s takojšnjim učinkom. Najemodajalec ne odgovarja za škodo, ki bi lahko nastala, ali je že nastala ob morebitnem prenehanju poslovanja ali pri zamudi zaradi čakanja na popravilo, oz. zaradi popravila aparata.
Stranka/najemojemalec je seznanjen s prilogo (cenik) k tem splošnim pogojem, ki definira dodatno plačljive storitve, ki niso predmet najema oz. vzdrževanja opreme.
6. Dobavni rok
Predvideni rok dobave je odvisen od razpoložljivosti izdelka, o čemer so kupci obveščeni ob naročilu.
7. Prehod tveganja in garancije
Do prevzema blaga kupca prodajalec nosi breme izgube ali naključne poškodbe blaga. Če stranka prevzame blago neposredno od prodajalca, se tveganje za izgubo ali naključno poškodbo blaga prenese na kupca ob prevzemu. Če prodajalec pošlje blago kupcu po prevozniku, se tveganje prenese na kupca, takoj, ko se blago izroči prevozniku. Če je kupec fizična oseba, se tveganja prenese nanj, ko mu prevoznik dostavi blago. Garancijski rok začne teči v trenutku, ko je blago dobavljeno. Pri tem se uporabijo veljavni predpisi. V kolikor je bil dobavljeni izdelek popravljen ali spremenjen po kupcu ali tretji osebi brez pisne odobritve prodajalca, garancija preneha. Garancijski roki so določeni z zakonskimi predpisi (Obligacijski zakonik, Zakon o varstvu potrošnikov) in spremljajoči predpisi. O očitnih napakah in pomanjkljivostih proizvodov mora kupec prodajalca pisno obvestiti takoj, najpozneje v štirinajstih dneh po prejemu blaga.
Garancijski pogoji za Xerox naprave so na voljo na povezavi.
8. Plačilo
Če ni dogovorjeno drugače, je treba vse račune za dobavljene izdelke plačati takoj po prevzemu. V primeru zamude plačila ima prodajalec pravico, da zaračuna zakonske zamudne obresti.
8.a Plačilo po najemni pogodbi
Pogodba začne veljati z dnem podpisa obeh pogodbenih strank in se začne uporabljati z dnem namestitve opreme. Račun za najem opreme se izstavi vsak konec meseca in zapade v plačilo v skladu z najemno pogodbo.
V primeru zamude plačila se zaračunajo zakonsko določene zamudne obresti. V kolikor najemojemalec ne poravna obveznosti v dogovorjenem roku, Bilban d.o.o. ni dolžan nuditi storitve vzdrževanja naprave in dostavljati potrošni material. Zamuda plačila več kot 30 dni se šteje za težjo kršitev pogodbe. Bilban d.o.o. ima v tem primeru možnost in pravico odstopiti od pogodbe.
8. b Plačilo po vzdrževalni pogodbi
Pogodba začne veljati z dnem podpisa obeh pogodbenih strank in se začne uporabljati z dnem namestitve opreme. Račun za vzdrževanje opreme se izstavi vsak konec meseca in zapade v plačilo v skladu z najemno pogodbo.
V primeru zamude plačila se zaračunajo zakonsko določene zamudne obresti. V kolikor najemojemalec/stranka ne poravna obveznosti v dogovorjenem roku, Bilban d.o.o. ni dolžan nuditi storitve vzdrževanja opreme in dostavljati potrošni material. Zamuda plačila več kot 30 dni se šteje za težjo kršitev pogodbe. Bilban d.o.o. ima v tem primeru možnost in pravico odstopiti od pogodbe.
9. Pridržana pravica
Vsi izdelki, ki so predmet prodaje, ostanejo v lasti prodajalca do dokončnega plačila, razen v primeru prodaje na obroke.
Oprema, ki je predmet najemne pogodbe, je v lastništvu Bilban d.o.o.
10. Razveza pogodbe
Za razvezo pogodbe se uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika in predpisov o varstvu potrošnikov.
Bilban d.o.o. lahko s priporočenim pismom kadarkoli odpove najemno/vzdrževalno pogodbo, zlasti v primeru sledečih kršitev:
- v primeru, da stranka/najemojemalec zamuja s plačilom svojih obveznosti in ta zamuda traja dlje kot 30 (trideset) dni od dneva zapadlosti,
- v primeru, da stranka/najemojemalec kljub pisnemu opominu v roku 14 (štirinajstih) dni od prejema opomina ne preneha s težjimi kršitvami pogodbe, na katere je opozorjen v opominu,
- v primeru, da se bistveno poslabša ekonomski položaj stranke/najemojemalca in ne more več redno poravnavati svoji zapadlih obveznosti ali, če je proti njemu uveden ali zahtevan postopek insolventnosti, prisilne poravnave ali postopek likvidacije.
11. a Razveza najemne pogodbe
Najemojemalec lahko predčasno odpove pogodbo s priporočenim pismom, s 30 (trideset) dnevnim odpovednim rokom, ki prične teči z dnem, ko je najemodajalec prejel pisno obvestilo. V primeru predčasne odpovedi najemne pogodbe s strani najemojemalca, si najemodajalec pridržuje pravico zahtevati od najemojemalca odškodnino za prekinitev pogodbe skladno z sklenjeno najemno pogodbo. Ob prenehanju najemnega razmerja najemojemalec in najemodajalec aparat pregledata in preizkusita. Morebitne poškodbe se ovrednotijo in najemojemalcu zaračunajo.
Pogodbeni stranki se dogovorita, da bo najemojemalec predmet najema v primeru prenehanja najemnega razmerja (na primer potek časa najema, razdrtje pogodbe, …) izročil najemodajalcu v roku 3 (treh) delovnih dni po izteku najemnega razmerja. V primeru, da najemojemalec te svoje obveznosti ne izpolni, je dolžan najemodajalcu za vsak dan zamude plačati pogodbeno kazen v višini 50,00 €.
V primeru poteka ali razdrtja najemne pogodbe, je najemojemalec dolžan omogočiti najemodajalcu, da za končni poračun odtisov odčita stanje števcev. Najemodajalec ima pravico zahtevati vračilo vsega potrošnega materiala, ki je bil dobavljen po najemni pogodbi in ni bil porabljen.
11. Preklic pogodbe in vrnitev blaga
Če je kupec fizična oseba lahko prekliče svojo izjavo, da sklene prodajno pogodbo v roku 15 dni. Preklic mora biti poslan na naslov: – Bilban d.o.o., Poslovna cona A10, 4208 Šenčur – e-mail: prodaja@bilban.si. V primeru pravilnega preklica, sta prodajalec in kupec drug drugemu dolžna povrniti, kar sta prejela – odštejejo se stroški, ki so pri tem nastali. Če kupec ne more vrniti prejetega blaga v celoti ali ga vrne v slabšem stanju (okvara, poškodba, ki ju je povzročil kupec), je dolžan povrniti prodajalcu tudi vrednost škode, če je poškodbe mogoče odpraviti, v nasprotnem pa izgubi pravico vračila.
12. Varstvo podatkov
Naši postopki za varstvo podatkov, so v skladu s predpisi Republike Slovenije o varstvu podatkov. Pogodbeni stranki sta sporazumni, da bosta kot zaupne varovali vse podatke iz te pogodbe. Kupec se strinja, da prodajalec lahko obdeluje, hrani in uporablja podatke o strankah, ki jih prejme v zvezi s poslom, razen takih, ki so zaupne narave. Prodajalec uporablja strankin e-poštni naslov samo za informiranje kupca glede posla ali (če se kupec s tem strinja) za obveščanje o novostih, akcijah in podobno. Prodajalec ne bo ne posredoval osebnih podatkov o strankah tretjim osebam. Izjemoma to sme storiti bodisi na željo kupca ali, če to posel zahteva (reševanje reklamacij). V takih primerih se obseg prenesenih podatkov omeji na najnižjo potrebno raven. Stranka mora biti obveščena in imeti možnost, da popravi, blokira in izbriše svoje osebne podatke iz evidence prodajalca, razen v primeru, ko jih prodajalec potrebuje iz davčnih razlogov oz. upravičenih zahtev državnih organov.
13. Podatki na napravi
Za izgubo podatkov na opremi, ki je bila dostavljena v popravilo v servisni center Bilban, podjetje Bilban d.o.o. ne odgovarja.
14. Dodatne storitve, ki niso del garancijske obravnave za Xerox naprave
Vse storitve, ki niso del garancijske obravnave se obračunajo po veljavnem ceniku, objavljenem na spletni strani Bilban d.o.o..
Kratek povzetek kaj se smatra kot dodatna storitev:
- Pomoč pri namestitvi tiskalnika ali multifunkcijske naprave (gonilniki, začetna namestitev)
- Čiščenje notranjosti in zunanjosti tiskalnika ali multifunkcijske naprave
- Zamenjava potrošnega materiala
- Neupravičen garancijski zahtevek
- Nadomestna naprava za čas garancijskega popravila ( strošek opravljenih izpisov na nadomestni napravi za čas garancijskega popravila se zaračuna po vnaprej določeni ceni izpisa)
Po opravljenem popravilu naprave v garanciji se začne za nadomestno napravo zaračunavati komercialni najem, pri čemer naročnik v celoti sprejme obveznost. Z ne vračilom nadomestne naprave naročnik sprejme pogoje komercialnega najema
15. Reševanje sporov in reklamacij
Stranka/najemojemalec lahko reklamira račun, kakovost opravljene storitve ali kršitev pogodbenih določil v roku 8 (osem) dni. Reklamacijo je potrebno vložiti pisno na naslov: Bilban d.o.o., Poslovna cona A10, 4208 Šenčur ali elektronsko na naslov info@bilban.si. Stranka/najemojemalec je dolžan plačati nesporen del računa v dogovorjenem roku. Neplačilo nespornega dela računa, pomeni kršitev pogodbenih določil.
16. Višja sila
Obe pogodbeni stranki sta oproščeni odgovornosti zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnjevanju svojih obveznosti če dokažeta, da je neizpolnjevanje ali zapoznelo dokončanje nastalo zaradi dogodkov, ki jih ni bilo mogoče predvideti, jih preprečiti ali odpraviti; kot so požar, poplava, potres, vojna in podobno. V primeru višje sile pogodbeni roki v času trajanja višje sile in v času odprave posledic ne veljajo. Pogodbena stranka, ki ji je bila storjena višja sila, mora izvesti vse ukrepe, da odpravi ali zmanjša posledice dogodka višje sile ter zmanjša morebitno škodo drugi pogodbeni stranki. O nastanku in posledicah višje sile mora pogodbena stranka drugo pogodbeno stranko nemudoma obvestiti. Najemojemalec je dolžan poskrbeti za ustrezno zavarovanje opreme, ki se nahaja v prostorih najemodajalca in ni njegova last.
17. Razlaga pojmov
- POTROŠNI MATERIAL
Material, ki se vgradi v napravo je nujen za normalno delovanje: tonerji, sponke za finišerje , ipd.
- POTROŠNI DELI
- Obrabljivi deli, vgrajeni v opremo, ki jih je periodično treba menjati za optimalno delovanje opreme, vendar ne spadajo pod potrošni material – razvijalne enote, bobni, grelne enote, valjčki, gumice, zobniki, ITB, ipd
- IZREDNI PREVENTIVNI SERVIS
Servis, ki se opravi na željo stranke pred pričakovanimi večjimi obremenitvami aparata ali ob zastoju ali okvari naprave.
- POPRAVILO
Servis, ki se opravi na podlagi prijavljene napake ali težave naprave.
- SISTEMSKE NASTAVITVE IN SISTEMSKE RAZŠIRITVE
Namestitev/nadgradnja/posodobitev operacijskega sistema naprave in/ali pripadajoče dodatne opreme, ki zagotavlja najboljšo kompatibilnost in brezhibno delovanje naprave in/ali dodatne opreme - STROKOVNA SW DELA
Osnovna namestitev in nastavitev, ter kasnejše dodatne nastavitve dodatne programske opreme, konfiguracija in/ali namestitev opreme in dodatne programske opreme
- EXPERTNA SW DELA
Konfiguriranje, administriranje in upravljanje z dodatno programsko opremo specialne kalibracije in nastavitve strojne in programske opreme, ekspertno svetovanje, napredna izobraževanja uporabnikov …
- DELOVNI ČAS
Uradni delovni čas Bilban d.o.o. je od ponedeljka do četrtka od 7:00 do 15:30 ure in v petek od 7:00 do 13:00 ure.
- ČAS TEHNIKA NA POTI
Čas, ki ga tehnik porabi, da pride od sedeža matičnega podjetja do sedeža stranke.
- GARANCIJA: Osnovna garancija je eno leto:
- garancija velja, če se aparat uporablja v skladu z navodili proizvajalca in določenimi garancijskimi pogoji,
- garancija takoj preneha, če stranka uporablja potrošni ali katerikoli drug material ki ni bil odobren s strani prodajalca ali proizvajalca, če posege v aparat izvaja nepooblaščena oseba ali če se aparat uporablja v nasprotju s splošnimi pogoji.