Prednosti najema multifunkcijskega tiskalnika

multifunkcijska napravaVse več podjetij se namesto nakupa odloča za najem multifunkcijske naprave. Ne le klasični fotokopirni stroj, v pisarnah se vse pogosteje uporabljajo tudi tiskalnik (printer), optični čitalnik (skener) in naprava za faksiranje (fax). Multifunkcijska naprava, ki vse to združuje, je tako najbolj optimalna rešitev, ki v pisarni zadosti vsem potrebam in željam. Vendar so cene kakovostnih multifunkcijskih tiskalnikov precej visoke. Za mnoga podjetja zato tovrsten nakup predstavlja zgolj nepotreben strošek. Raziskave so pokazale, da stroški, povezani s tiskanjem, v podjetjih predstavljajo kar med 3-5% letnega prometa organizacije. V stroške, povezane s tiskanjem, niso všteti le stroški potrošnega materiala ter vzdrževanja, mednje lahko prištejemo tudi stroške skladiščenja potrošnih materialov, elektrike, nabavne službe ter predvsem zaposlenih v oddelku IT-ja, ki nudijo podporo uporabnikom pri tiskanju.

Za najem tiskalnika izberite pravo podjetje

K sreči je na trgu več podjetij, ki kot praktično rešitev vsem naštetim težavam strankam nudijo ugoden najem multifunkcijskih naprav. Naše podjetje ima s tovrstno ponudbo dolgoletne izkušnje. Že 25 let svojim strankam in naročnikom ponujamo celovite napredne sistemske rešitve. Svetujemo in analiziramo delovne procese v naročnikovem podjetju, nudimo rešitve pri digitalni pretvorbi dokumentov, upravljanju z njimi in uredimo tudi e-hrambo naročnikove dokumentacije. Dobavljamo in servisiramo kakovostne tiskalnike, fotokopirne stroje, optične tiskalnike in multifunkcijske naprave priznanih proizvajalcev kot so Canon, Xerox, HP,.. Z našo pomočjo stroške tiskanja v vašem podjetju ali organizaciji močno znižate, ob tem pa kakovost natisnjenih kopij ostaja na vrhunski ravni.

V naši storitvi upravljanja s tiskom je zajeto tako načrtovanje postavitve tiskalnikov ter večnamenskih naprav glede na potrebe vašega podjetja, kot vzdrževanje vseh naprav ter zagotavljanje potrošnega materiala. Zagotavljamo tudi vso tehnično podporo ter spremljanje in prilagajanje celotne flote tiskalnikov in večnamenskih naprav spreminjajočim se potrebam vaše organizacije. Zagotavljamo vam, da bo z našim učinkovitim sistemom upravljanja s tiskom vaše podjetje prihranilo tudi več kot 30% sredstev, ki jih za tisk namenjate danes.

Multifunkcijska naprava se prilagaja vsem vašim potrebam

multifunkcijski tiskalnik

Načrtovanja upravljanja s tiskom v vašem podjetju se vselej lotimo tako, da analiziramo trenutno stanje in procese dela v podjetju. S pomočjo pridobljenih podatkov pripravimo novo stanje, v katerem lahko uporabimo že obstoječe naprave, če so seveda ekonomične, ali pa za naročnika izberemo nove. Prav tako v načrt zajamemo tudi morebitne druge sisteme, ki omogočajo zmanjševanje stroškov, denimo omejevanje uporabnikov na črno-belo tiskanje, dvostransko tiskanje in podobno. Pri načrtovanju vselej upoštevamo želje podjetja, na primer varno tiskanje (secure print), tiskanje uporabnika na izbrani napravi (pull print, print roaming), tiskanje z mobilnih naprav, avtentikacija uporabnika s pomočjo PIN številk ali kartic in druge izražene želje.

Še ena od prednosti najema multifunkcijske naprave je, da se izognete številnim nevšečnostim ob morebitni okvari tiskalnika. Naše podjetje v takšnem primeru poskrbi za hitro in učinkovito servisiranje ter v času popravila nadomesti okvarjeno multifunkcijsko napravo, zato proces dela v vašem podjetju lahko nemoteno teče dalje. Z vsem naštetim skušamo olajšati vaše delo in vam prihraniti čas.

Celovite sistemske rešitve za večja podjetja

Zlasti večja podjetja, ki uporabljajo več naprav za tiskanje, optično branje in fotokopiranje, želijo imeti pregled in nadzor nad tem, kdo dostopa do multifunkcijske naprave in kolikšne so količine izpisov. V našem podjetju vam zagotavljamo sistemske rešitve UniFlow, SafeQ in SecureJet, ki ne le zmanjšajo stroške tiskanja za več kot tretjino, pač pa omogočajo tudi natančno določitev pravil tiskanja in spremljanje izpisov glede na posamezno napravo, posameznega uporabnika ali oddelek, kjer napravo uporabljajo.

Na vašo željo lahko v vašo organizacijo vpeljemo tudi  izredno učinkovit nadzor dostopa do multiufunkcijske naprave s kartico ali PIN kodo in sočasno vsem uporabnikom naprave omogočimo tudi, da pošiljajo svoje dokumente na strežnik ter jih s pomočjo kartice ali PIN-a varno in brez težav natisnejo na katerikoli izbrani napravi.

Naši strokovnjaki se nenehno usposabljajo in poglabljajo znanje na področju multifunkcijskih naprav in celostnih rešitev za optimalno tiskanje. Zavedamo se pomembnosti ekologije in varovanja okolja, zato smo tudi v lastnem podjetju uvedli celostno elektronsko poslovanje, kjer z nepotrebnim tiskanjem na papir ne obremenjujemo gozdov.

Zaupajte načrtovanje tiska strokovnjakom

Vsi zaposleni se dodatno izobražujemo in opravljamo preizkuse znanja na različnih strokovnih področjih (Arhiv RS). Izjemno veliko časa smo v preteklem obdobju vložili v študije in primerjalne ocene za zniževanje stroškov, zaradi česar smo postali poslovni partner mnogih priznanih blagovnih znamk na področju ponudbe različnih tipov multifunkcijskih naprav. Naprave določenih znamk so namreč bolj optimalne na področju namiznih naprav, spet druge pa na področju večjih, samostojnih A3 naprav. Smo tudi ponudnik Xerox Partner Print Services (XPPS), s katero ne le zmanjšamo stroške tiskanja in kopiranja v vašem podjetju, pač pa bistveno razširimo možnosti upravljanja dokumentov v vaši organizaciji. S pomočjo preverjenih orodij, XPPS zelo poenostavi uporabo in stroškovno učinkovito upravlja z vašimi pisarniškimi napravami, ne glede na proizvajalca naprav.

Zaradi vsega naštetega nam zaupa mnogo izobraževalnih organizacij (osnovne šole, srednješolski centri, glasbene šole in gimnazije) ter večjih in manjših podjetij. Zagotavljamo vam, da boste z nami tudi v prihodnje vselej v koraku s časom. Vsak trenutek se bomo trudili kakovostno svetovati in implementirati tehnologije, ki v tem trenutku najprimernejše ter cenovno najugodnejše.

DELOVNI ČAS

Ponedeljek – Četrtek: 7:00 – 15:30
Petek: 7:00 – 13:00
Sobota, Nedelja, Prazniki: Zaprto

Bilban d.o.o.

Poslovna cona A 10, 4208 Šenčur
ID za DDV: SI 32639775
Matična številka: 5314453000

KONTAKTNI PODATKI

Tel: +(386) 4 281 5000

 Fax: +(386) 4 281 5050

 info@bilban.si

Designed by Bilban d.o.o.